wtorek, 10 maja 2011

13


Zakłamanie, dwulicowość, brak szacunku to tylko niektóre z cech osobowości jakie większość o ile nie wszyscy ludzie posiadają. Przekonałam się co do tego na własnej skórze . W moim życiu pojawiło się wiele osób , które tylko udawały przyjaciół . Udawały to mało powiedziane. Wmawiały mi różne rzeczy i robiły to tak perfekcyjne , że wierzyłam w każde ich słowo . Jednak z biegiem czasu dowiedziałam się prawdy . Dowiedziałam się co ukrywali pod maską , obrabiając mi dupę na każdym kroku . Przestałam ufać komukolwiek , mało kto zdobył moje zaufanie i przyjaźń jednak są takie osoby , które naprawdę na to zasłużyły. Zapewne większością ludzi kieruję chęć „zemsty”. Każdy z nas, czy jesteśmy tego świadomi czy też nie, zapewne padł ofiarą plotek czy tez negatywnych opinii. Pozostaje tylko się nie poddawać , nie załamywać . Wstać i walczyć . Nie pozwalać się szmacić .

1 komentarz: